شتک های ذهنی سُلومی

شادمانی همه جا پشت در است؛ در گشودن، هنر است!

شتک های ذهنی سُلومی

شادمانی همه جا پشت در است؛ در گشودن، هنر است!

منو بارون و قلم چی!!!

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

آخ آخ آخ جاتون خالی دیشب چه رگبار بارونی داشتیم! وحشتناک! قطره ها که می خوردن زمین قطر خیسی جاموندشون 4،5 سانت بود!!! با مامان تو خونه تنها بودیم که صدای رعد اومد طبق معمول همیشه ذوق زده پریدیم طرف حیاط!! همونجا دم در نشستیم منتظر رعدو برقا و بارون بعدش بودیم!! مامان بعد هر برق میشمرد ببینه چقدر بعدش صداش میاد!فک کنم 6شماره بعدش بود(ببینید اطلاعات علمیتونم رفت بالا:))اول 20 دقیقه رعدو برق بود بعد آروم آروم قطره های درشت میخوردن زمین بعد یه دفعه تند شدن دیگه بعدش شدن تگرگ!!! تو عمرم اینجور بارون و تگرگی ندیدم خیلی کیف داد:)))

همون دیشب که داشتم  فیلم نگاه میکردم که  آقای ع مسئول قلم چی زنگ زد و گفت: سرایدار مدرسه نیست که سوالای بچه ها رو بهش بدم آدرس خونه تونو بگو بیارم اینجا!(چون مسئول قلم چی مدرسه هستم) منم که از بچگی اینقدر قشنگ آدرس میدم که اگه طرف از این ور خیابون بخواد بره اونور سه دور، دور خودش می چرخه:) همینجور که داشتم آدرسو میدادم طبق معمول مامان خانم همزمان صحبت میکرد که اینجوری حرف نزن!راه نرو! اینو نگو!اینو بگو :| اصلا نمیفهمیدم چی دارم می گم! بهش گفتم داخل کوچه که اومدین اولین خونه سمت راست. گفت ینی از اون محوطه باز ردشم! من:| ، نه پس همون محوطه ی باز خونه ماست فقط نامرئیه!! مامانم هی میگفت سه پله! سه پله! منظورش این بود که بگو خونه ای که سه پله داره! بالاخره آدرسو دادم.بعدآقای ع شروع کرد تشکر و حرفای دیگه به صورت پشت سرهم جوری که بعد سه جمله من میتونستم جواب جمله اولشو بدم! همینجور الی آخر...  آخر کار گفت سلامت باشین منم گفتم باشه!!!:| 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
سُلو می

نظرات  (۳)

نشناختم :)
پاسخ:
واقعا که! ینی چی الان تو باید از روی دست خطم منو کاملا شناخته باشی!!!:)))
خاطره قشنگی بود لذت بردم.... راستی خونه ی جدید مبارک باشه
پاسخ:
ممنون رفیق فک نمیکردم به این زودی بیای دمت گرم:*
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۷ دختری از تبار تسنیم
سلام 
منم sense of direction و آدرس دهی ام لنگ میزنه، 
وقتی هم با تلفن حرف میزنم مامانم همزمان سوال های عدیده ای مطرح میکنه تا از مخاطب بپرسم...
موفق باشی
فعلا
پاسخ:
سلام
:) خوبه پس یه همدرد دارم
ممنون تو هم همینطور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی